guldstjärnor och nyckelringar

Viktväktarna igår. Resultat -1,2 kg. Alltid något. 0,8 kg kvar till nästa guldstjärna och 0,2 kg kvar till mitt första delmål som är 10 % av startvikten.
Då får man en gräslig nyckelring och så får man tala om för hela klassen hur man har klarat det osv. Så nästa gång ska jag alltså bara väga mig, ta nyckelringen och gå hem. Jag kan ju inte stå där och vara nåt bra exempel. Jag är ju eventuellt världens sämsta viktväktare.
När man sen nått sin målvikt (som för mig ska vara mellan 67 och 77 kg) så får man en nyckel att hänga på nyckelringen. "Nyckeln till ditt nya liv" som de säger. Låter som värsta sekten. Jag vet.
77 kg låter som helt hysteriskt långt borta. Jag kan inte ens föreställa mig själv hur jag skulle se ut om jag vägde 77 kg. Ska bli spännande. Men det är långt dit. Nästan 30 kg...
 

Kommentarer
Postat av: Bina

Du kan ju inte vara världens sämsta viktväktare. Det går ju åt rätt håll! Jag tycker du är jätteduktig! Jag håller på dig! Och tar gärna emot tips på hur man lyckas....

2007-11-22 @ 12:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback