pucko?

Fick våra nya jobbmobiler i fredags. Kommunen har börjat med IP-telefoni, vilket fungerar ungefär lika bra som att tända eld i spöregn.
Allas mobiler har dock iaf fungerat lite, utom min.
Jag har mailat de som är telefonansvariga och de har hänvisat vidare till tele2.
Jag har varit irriterad och muttrat inför alla för att få sympati, tills idag då jag upptäckte att jag loggat in med fel kod till SIM-kortet.
Vi har en företagskod (som vi ska använda) och en privatkod (om man vill ha telefonen även privat. Detta funderar dock inte än. Det vet alla.)
Har jag använt företagskoden? Nääääääää, antagligen inte.
Fungerar det nu när jag bytt till den? Ja, självklart.
Är jag ett pucko som inte borde få handskas med tekniska saker? Japp.

Kommentarer
Postat av: sandra

du är sååååå underbar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback