snö, sol, julklappslistor och en underbar familj

Helgen blev precis så lugn och skön som jag hade hoppats.
Var hos mormor och morfar i fredags kväll och satt i deras varma kök och lyssnade på morfars historier från när han var barn. Underbart att få ta del av.
Lördagen var kall och solig och jag tog en lång promenad till åsby för att kolla in deras julsaker. Vandrade runt bland tomtar och tog sen vägen runt sjön innan jag gick hem.
Sofia sov över och vi skrattade åt Natt på museet, och sen blev det en lång underbart rörig söndag hos mamma, och framförallt pappa, eftersom det var fars dag.

Just nu faller snö utanför fönstret och Kents nya skiva strömmar ur datorn.
Vissa dagar är bättre än andra.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag förstår inte den här jävla statistiken, satt 9 timmar igår och lyckades förvisso med en stor uppgift men va faan är rangkorrelation???
Jag ska faaan tröstäta marängtårta istället... med hallon!!

2007-11-13 @ 22:45:23
Postat av: mia

Ingen aning, men jag vill också ha tårta. Kom hit!

2007-11-14 @ 08:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback