Snö...

image109image110

Imorse när jag skulle till sporthallen 6.15 möttes jag av dalande snöflingor. Vackert, kallt och alldeles underbart. Jag sträckte ut tungan och fnittrade för mig själv när jag kände en snöflinga landa. Konstigt att man kan bli så glad av snö. Under tiden jag simmade så ökade snöflingornas storlek och jag njöt hela tiden. Eller, ja, iaf varannan längd (då jag ser ut genom stora glasfönstret) då jag såg snön dala i ljuset av en gatlykta.
Jag älskar det här, och Jeanette, jag vet att du inte gillar det, så inga klag-kommentarer nu, tack. ;)

"Som snö, som faller. Som snöflingor som virvlar i vinden.
Av tusen, miljoner, en enda skall landa på tungan."


-Eva Dahlgren

Kommentarer
Postat av: Jeanette

äähhhhh

Postat av: sandra

hihihihi :)

2007-11-08 @ 07:31:49
URL: http://ettkilominus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback