sockeravväjning dag 1

Okej, nu kör vi, vad har vi?

* sockerberoende
* x antal kilon för mycket
* dålig kondition
* dåliga matvanor

Så, idag ska det bli någon slags förändring.
Jag vet, ni har hört det förut, men bättre att komma igång med jämna mellanrum än att inte komma igång alls.
Idag börjar min och sandras sockeravväjning. 2 veckor helt utan socker, med start idag.
Känner att sockersuget tar ett tag om mig bara jag tänker på det.
Stavgång ikväll, och stegräknaren ligger i fickan. Ca 1200 steg från mig till jobbet. Alltid något...

Imorgon är det äntligen Winnerbäck-konsert! Lyssnar på Daugava nu och längtar.
Får väl hoppa ordentligt på konserten så kanske jag blir av med nån jävla kalori. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback