underbara lars

Konserten kom och gick alldeles för fort. Kvar är fortfarande en känsla av ren och skär lycka.
Som efter varje konsert så tänker man ju :åh, han har aldrig varit bättre!
Men sen slog det mig: Lasse har alltid varit så här bra, men musiken har knappast varit bättre än igår.
Jag älskade fiolerna, mandolinen och banjon. De lyfte låtarna ett extra snäpp.
Vi stod längst fram och fick bla höra en fantastisk Om du lämnar mig nu, en underbar Min älskling har ett hjärta av snö, och ett riktigt snyggt extranummer i form av Kom änglar.
Nya bandet var skitbra. Eloge till er, men jag saknar ändå Hovet...

                      image118

Kommentarer
Postat av: Bina

Jag är inte ett dugg avundsjuk... Inte alls faktiskt! Men jag fick ju vara hemma med världens goaste lille Albert så jag klarar mig nog! Men jag är glad att det var så bra, för din skull, det är du värd!

2007-11-22 @ 12:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback