Hallå, ni ska ju HJÄLPA mig!

Hade besök av Jocke i helgen. Han skulle kommit i lördags, men kom i fredags så jag hade ju inte hunnit nånting av det jag skulle på städfronten. Han var ju så vänlig också så han sprang runt och filmade eländet med mobilen. Tack för den.

Vi skulle plocka svamp i lördags, så vi packade på oss kläder och begav oss till skogen där vi hittade ca 20 trattkantareller som var frysta och typ gick av med ett "knak" när man skulle plocka dem.
Ok, svampplockandet var kanske inte helgens höjdpunkt, men vi fick iaf lite frisk luft och motion.
Hälsade på mina föräldrar och syskon lite och sen blev det filmkväll med (ok, jag erkänner) pizza.
Fan, jag har sagt till jocke att han måste stoppa mig, men gjorde han det? Nej, han betalade åt mig istället.
Hmm, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det stödet...
Spenderade söndagen med att äta satsumas och vatten.

På onsdag blir det vv igen, och då ska jag förhoppningsvis gått ner nåt kilo, trots pizzan.
Imorgon ska jag träffa min mamma på gymmet halv sju. Hurra, vad har jag gett mig in på? Och så simning kl halv sju på onsdag. Shit, jag kommer att bli morgonpigg av det här.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

satsumas och vatten..haha.. jag kommer till hhr idag, men lär inte må så bra idag av biverkningarna..dock är jag kvar ungefär hela tisdagen så vi kanske kan ses nåt? lunch..? sallad naturligtvis.. jag ringer senare när jag är i hhr. puss

Postat av: sandra

såklart jag ringer. jag har smygit mig in på lunchdaten imorgon med janet :) ;) puss!

2007-10-15 @ 19:07:53
URL: http://ettkilominus.blogg.se
Postat av: sandra

för övrigt! fy fan vad duktig du är! gymmet och simning och fan och hans moster åker pulka. jag hejjar på dig och mår skit själv *s* nä. jag har nsätan börjat ta tag i livet igen.

2007-10-15 @ 19:09:07
URL: http://ettkilominus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback