Kulturvecka = kul?

Usch, jag är så satans trött på jobbet just nu.
Lyssna på mina två fantastiska kulturveckor:
Förra veckan:
Måndag: 8-19
Tisdag: 8-21 (föreläsning på kvällen)
Onsdag: 8-16 (sagolek 9.00)
Torsdag: 8-19 (kolbäck)
Fredag: 8-17
Lördag: 9.30-15.30 (sagolek)

Den här veckan:
Måndag: 8-16 (sagolek 9.00, sen baka 50 pippi-kakor efter jobbet)
Tisdag: 8-19 (sagolek 9.00)
Onsdag: 8-? (sagolek 9.00 i Kolbäck och Läseklubb 16.00)
Torsdag: 8-19 (Kolbäck)
Fredag: LEDIG!!!

Jag vill inge mer. Kulturveckor är visserligen kul, men nu får det räcka.
Dessutom är det höstlov, så vi har typ fritidsgård i biblioteket hela dagarna.
Och jag är hungrig också...

En bra sak hände igår iaf. Magnus och Sabina vill gå på Rikard Wolff med mig! Så nu längtar jag till nästa onsdag. Tack till er underbara människor. Jag älskar er.

Magnus ska förresten ha en extra eloge för att han får mig att orka just nu. Små presenter ligger på min dörrmatta när jag kommer hem och underbara sms skickas till min mobil. Tusen tack. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback