Nu får det vara nog!

Ja, den här sommaren har varit hysterisk ut matsynpunkt. Om den där skatan från "Du är vad du äter" skulle rada upp allt jag ätit så skulle hon nog trilla av pinn. (Hmm, det var ju en idé...)
Hur som helst så är det idag dags att ta tag i mitt liv igen och kämpa vidare med viktnedgången.
Jag är trött på det här nu. Jag blir slö och försöker väga upp det med lite extra socker, och vi vet ju alla hur det brukar gå. Ja, just det, åt helvete.
Så from imorgon är jag tillbaka i points-räknandet, och nu behöver jag er hjälp igen, ni vet.
Håll koll på mig ett par veckor iaf, så att jag klarar starten. Ni vet vad som gäller.
Ok, låter er veta imorgon hur stor skillnad det blivit sen i maj. Ett par kilo plus skulle jag tro. Vi får se.



Kommentarer
Postat av: sandra

om du får inspiration så kan du väl delge den till mig också.
jag sitter och moffar gott&blandat typ vareviga kväll.
*suck*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback