Without a song or a dance-what are we?

Förra veckan vill jag aldrig göra om. Jag har jobbat sjukt mycket, visserligen med roliga saker, men herregud, vad man kan bli trött. Karlsson på taket har gått bra, men är inte slut än, och allt annat har också gått smärtfritt.

I lördags var vi alltså ut och festade arslena av oss, och jag hamnade med en mikrofon i handen i karaoke-baren, sjungandes "Thank you for the music", så där falskt som det bara blir när man är onykter kl ett på natten. haha

image105

image106

Sen blev jag tvingad att gå upp kl nio(!) för att åka till IKEA. Jag mådde rätt bra ändå, men var sjukt trött.
Handlade Billy-hylla och tv-bänkar och sen åkte jag hem och skruvade i skruvar och hamrade i pluggar och kröp runt bland skruvar och hyllplan.
Snyggt blev det iaf när jag blev klar. Däckade i soffan och somnade kl 21. Skön uppiggande helg. Not.

image107

image108

Dags för lunch nu.



Kommentarer
Postat av: Magnus

Guuuud, du är så jävla snygg!!! Faan vad jag älskar dig!

2007-10-29 @ 13:29:32
Postat av: mia

Åh, tackar tackar. :)
Puss

2007-10-29 @ 16:02:42
Postat av: sandra

shit vad najs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback