Helg och vila?

Spelningen gick...ehh..bra...
Ok, det lät förjävligt. Jag erkänner, men vi hade roligt.
Jag spelade in det på mobilen, men bara ljudet. Det räcker. Jag lovar.
Jobbade till fem, sen rusade jag hem till tvättstugan, och sen ringde Ann-Sofie, så vi hyrde film och blev vansinniga på min enormt pålitliga DVD-spelare. Det hela slutade med att hon fick åka hem och hämta sin för att vi skulle kunna se filmen som jag inte ens kommer ihåg vad den hette, men den var söt.

Idag ska vi alltså till Stockholm för att tacka av Birgitta. Vi ska åka direkt när vi slutar jobba kl ett.
Ska till stadsteatern och se en föreställning av Kristina Lugn, med Lennart Jähkel. Blir nog roligt. Sen ska vi äta mat på en tapasrestaurang som även säljer smirnoff ice. Är jag nöjd eller?

Imorgon är det 70-årskalas för min farbror Kjell. Grattis till honom. :)

Kommentarer
Postat av: sandra

jag antar att du lägger in en ljudfil på bloggen så man får lyssna på orkestern ;) :)
hoppas ni hade skoj igår.

2007-09-02 @ 09:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback