Kreta- sondag

Jaha, da sitter vi pa internetcafeet igen som flykt undan solen. Det behovs ibland, jag lovar...
Stranden bade igar och idag, men idag far man inte bada (igen) eftersom det ar vagor som ar lika stora som jag. Man star typ med vatten till knana i vattenbrynet och sa slar vagen till en sa man ar blot i hela ansiktet. Helt galet. haha
Igar lag vi i vattnet pa en varsin madrass och guppade i lagom stora vagor. Mamma och pappa- ni borde varit har. Det var underbart. hihi
Ikvall ska vi ut och ata lite mat tankte vi. Har lagat ratt mycket mat hemma i helgen.
Annars hander inte sa mycket. Har traffat ett par har som bor pa vart hotell. Han bor i Koping, och hon i Norge, och de hyrde bil hela forra veckan, och i fredags fick vi folja med dem pa en 1,5 timmars bilresa till sodra delen av Kreta dar vi hittade en jattemysig bukt med en stenig strand, men det var bedarande vackert med bergen bakom oss och det turkosa vattnet. Vi var dar hela dagen. Kul att se Kreta fran bil ocksa, men shit, vilka vagar de har! Helt galet!
Upp och ner och u-svangar hela tiden och branta stup pa sidorna och daliga vagar, men det var det helt klart vart. Ljuvligt.

Pa torsdagkvall aker vi alltsa hem. Jag skulle garna vara kvar liiite till, emn det ska bli skont att komma hem ocksa. Synd bara att man kommer fa borja ha varma klader pa sig sa ingen ser att man blivit brun. Trakigt...

Och Sandra, Anna-Karin och Jeanette- ni kan inte tanka er en liten dejt i helgen kanske? Jag saknar er...

Puss


Kommentarer
Postat av: Jeanette

jag kan tänka mig en dejt. saknar dig med..och jag är iaf fortfarande inte alls avundsjuk på din greklandsresa..jag tycker om sjyfallet jag har här..=P

Postat av: Kristina

Så du vill inte dejta din syster alls? :-) Jag vill ju också se er, mina huligansystrar...Saknar er..
Regnigt och grått här idag. höstväder....suck..
Puss puss

2007-09-17 @ 09:39:48
Postat av: sandra

jag vill inte träffa dig solbränd och fräsch.
själv sitter jag här inne och ute regnar det :(
för övrigt; ja, jag hade glömt bort din klippbokning men skulle boka in dig och då sa dom att thea har slutat!
visste inte vad jag skulle göra så jag bokade in dig hos frida :)
blir du glad då?
(ja; jag menar allvar)
*mohahaha*
*kram*

2007-09-17 @ 10:52:47
URL: http://ettkilominus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback