5-veckorsvisit

Nu har jag flyttat.
Igår tog jag min resväska i handen och odjuren under armen och begav mig till mina föräldrar för en 5 veckorsvisit.
De hade varit söta och flyttat gästrummet till mitt gamla rum så jag skulle få lite privacy.
Tack för det.
Så jag plockade upp och bäddade med mina gamla favoritlakan som jag hittade längst ner i skåpet. De med stjärnor i pastellfärger på. :)
Så, om nån vill leka med mig de här veckorna så är det bara att hojta till. Jag behöver nog komma ut ur huset lite.
Inget ont om mina föräldrar, men jag vet (av erfarenhet) att det tar på krafterna.
Nu ska jag sätta igång och betala fakturor och göra nån nytta.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men sötis. Jag vill leka med dig. Ska bara ha tid :)

2008-04-14 @ 11:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback