Vad gör man med ledig tid?

Nu är det fasiken snart helg igen, och jag har nästan gjort en hel vecka hos föräldrarna.
Ikväll ska jag vara barnvakt åt ursöta Albert, och imorgon är jag ledig.
Jag hade en massa planer, som bla inkluderade sandra, men nu är ju hon sjuk, så vi får väl se vad som händer.
Jag kanske rentav ska ta mig en tripp till åsby, eller varför inte bara sitta inne och läsa alla böcker som ligger och väntar på mig? Eller kanske träffa a-k om hon har tid. Möjligheterna är många. Vad ska jag välja, vad ska jag välja?
Visst har jag ett jobbigt liv? Hehe
Lördagen är precis lika oplanerad, men på söndag ska jag till västerås och gå på lilla Alvas dop.
Och enligt väderleksrapporterna som jag väljer att lita blint på, så ska solen skina över mig hela min lediga helg.
Jag gillar världen nu. Den har bättrat sig. Duktig värld.

Förresten, när ska vi ha speldag igen? Jag kan damma av Spökslottet,  och så behöver jag revansch i Myrstacken.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag är med på allt. ska bara kurera mig lite, helst omgående.

Postat av: Jeanette

jag är också med på allt...=P

2008-04-18 @ 08:23:25
URL: http://jeanette-w.blogspot.com
Postat av: sandra

jeanette; verklige? på allt? du är modig du...

mia; hoppas det gick bra med barnvaktandet :)

2008-04-18 @ 08:57:55
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback