Hemma igen

Gårdagen var alltså minst sagt regnig, men vi lyckades så klart ha roligt ändå.
Här kommer några bilder:
De här snyggingarna är alltså mina kompisar Christer och Fredrick som jag bott hos den här veckan.






Själv ser jag ut som ett leende fån, men jag bjuder på det bara för att ni ska få se mina låånga ögonfransar.



That's all, folks. Inget mer prat om pride, så ni kan börja läsa bloggen igen nu om ni tycker att det varit jobbigt. Nu är det bara bibliotek och tråkiga kontorstimmar framöver. Mycket mer spännande. Dessutom börjar ni bli sjukt dåliga på att kommentera! Är det ens nån som läser det här? Skärpning nu!

Nu ska jag laga mig lite riktig mat och slänga mig i soffan och inte röra på mig förrän om flera timmar. Minst.
Jag är dessutom ledig och till ert förfogande imorgon om nån vill ses.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jo då, vi läser.. Vi är nog bara rädda att kommentera, vi vet inte vem som skriver med tanke på alla stavfel... Vi är rädda.

2008-08-03 @ 19:58:16
Postat av: sandra

mohahahahahahahaha

vill du verkligen att jag ska kommentera? för jag KAN, det du ;)

Postat av: sandra

förövrigt. jag kämpar med mina skitkurser imorgon men mot efm eller kväll är jag alldeles ickebokad :) piiiiik

2008-08-03 @ 20:54:35
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/
Postat av: sandra

meh. funkar ju inte att kommentera ovanförinlägget. testar här då;

--------------------

men vad sjutton? här skriver man en kommentar så finns den inte med. suuck. undrar om det var för att jag skrev fula ord? har du censur? :p

2008-08-04 @ 19:48:50
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback