Homemakeover

Som ni alla vet så har jag hatat mina hysteriskt blåa sovrumstapeter i 2,5 år nu, och nu har jag bestämt mig för att göra något åt det. Ringde min hyresförening för att kolla om man kunde få hjälp. Då berättade min bovärd att om jag tapetserar själv så kan jag få tapeterna gratis, tillsammans med tapetklister och spackel. Jag fick med mig en bok med tapetprover hem, och det finns ett par som är okej faktiskt. Jag ville egentligen ha brunt, men det fanns ingen. Alla är ganska diskreta, men är det gratis så kan jag leva med det. Nu ska jag bara hitta någon som kan tapetsera och så sätta igång och slipa skarver, spackla plugghål och riva det som sitter löst. Nån frivillig? Vi kan äta mat och riva som sist. :D

Egentligen borde Magnus få komma hit och göra hela jobbet efter förra inläggets kommentar. Så, sätt fart! ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

jag är skitbra med vattensprutan och riva tapetbitar. är på helt klart. ;)

Postat av: Magnus

Jag tapetserar inte, det finns folk som har betalt för att göra sånt så jag kommer skratta vidare ;)

2008-08-21 @ 00:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback