Ny människa

Så, igår gick jag in till min frisör med en frisyr som jag var så trött på så att jag höll på att spy. Det var för långt, för tungt och för tråkigt. Dessutom hatade jag mitt val att försöka låta mitt hår bli sin naturliga färg. Jag ger upp.
Efter att jag varit modigare än jag någonsin kunnat ana, så kom jag ut som en ny människa.
Mitt hår är kort(are). Det långa nackhåret är väck, luggen är kort och alltihop är svart! Japp. Det trodde ni inte att jag skulle våga, va? Jag trivs. Mitt huvud känns så lätt, så lätt.
Så, nu kan det bli höst bäst det vill. Jag är redo med ny frisyr och (efter imorgon, förhoppningsvis) nya höstkläder.
Livet är lite bättre idag än igår.

Och ja, innan ni börjar tjata- jag lovar att lägga ut ett kort snart. Eller så får ni komma upp hit och kolla själva.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag vill ju se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

söndag då?

Postat av: mia

KOm upp på bibblan och kolla då! :)

2008-09-01 @ 10:44:48
Postat av: sandra

meh. var ju där idag ju. kommer imorrn också dårå.

puss på dig.

2008-09-01 @ 20:33:37
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback