Trött på mig själv

Det här är inte min dag.
Jag är irriterad, trött och rastlös.
Jag börjar bli less på mitt liv och allting runt omkring. Inte på er, dock. Det är ni som håller mig uppe.
Men mitt problem är att jag inte vet vad jag vill göra istället. Hur jag ska bryta mönstret. Vad vill jag med mitt liv?
Jag vill vara kvar men ändå inte. Blotta tanken på att förändra mitt liv skrämmer skiten ur mig.
Ni vet, jag är "Ha kakan och äta den"-ordspråket personifierad.

Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här...

sjunger Melissa Horn i sin låt Som jag hade det förut, som dessutom är en duett med Winnerbäck. Lyssna
här.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag är också less, så jävla less faktiskt! Rastlösheten smyger sig på och jag vill byta jobb. Detta är inte alls kul! Ska det vra så här? Jobba och sova och lite annat???

2008-08-28 @ 17:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback