1:a december. Nu börjas det...

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev nåt. Anledningen är att underbara blogg.se inte funkar i min dator hemma. Det bara hänger sig hela tiden.
Jag har iaf haft en riktigt mysig helg. Julstjärnorna är framme och fredagskvällen var riktigt mysig med mat och singstar (som jag fick rejält med spö i). I lördags hade vi kalas för underbara Odin som fyllde 5 år, och sen blev det ännu mera singstar, fast med systrarna den här gången.
Igår hade vi sista linedancen, och imorse kollade jag på julkalendern Skägget i brevlådan och öppnade luckor i mina kalendrar. Nu vill jag bara att a-s ska komma till jobbet. Vi har en paketkalender på kontoret och idag ska jag öppna! Men hon är på bokprat, så jag måste vänta tills hon kommer med paketen. Nu börjar nedräkningen, gott folk. 23 dagar kvar...
Jobbigt liv jag har, va?

Dessutom måste jag börja fila på mitt pepparkakshus. Det ska vara klart nästa måndag och jag har inte ens gjort en ritning än. Men jag kommer att hinna. Det gör jag alltid. Och jag ska dessutom vinna (har jag tänkt). Kom till bibblan nästa vecka och rösta, ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback