God Jul och GRATTIS!

Igår hade jag en jätterolig kväll med a-k. Vi såg Winnerbäck-filmen, åt enchiladas och spelade Yatzy och Nintendo Wii.
Bowlingen och tennisen på Wii var ju så himla roligt! Fatta att jag inte upptäckt det tidigare. Jag har sällan skrattat så mycket.
Idag tänkte jag också passa på att gratta lillsyrran Sofia på 25-årsdagen. Kanske dags att lägga smeknamnet Lillgrodan på hyllan för gott? GRATTIS iaf, sötis. Du är bäst!
Ikväll blir det fest och imorgon ska jag träffa Anna.
Eftersom min fantastiska dator inte klarar av blogg.se så får vi väl se hur mycket jag kommer att blogga under min julledighet. Jag kanske ska ha bloggsemester rent av?
Ha en underbar julhelg allihop. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback