Luciahelg

Det snöar, riktigt ordentligt och vi har just haft glöggmys i fikarummet med tända ljus och pepparkakor och skönsång i form av Bered en väg för Herran...
Idag ska jag eventuellt till sthlm, det beror på förkylningsmonstret Anna. Eller så åker jag själv, men jag vet egentligen inte om jag har lust ändå. Jag var sugen på Skansens julmarknad, och Fredrick erbjöd sig att följa med dit om Anna är sjuk, men vi får se...
Kanske åker jag bara till Västerås imorgon istället och handlar de sista julklapparna och present till lillgrodan.
Dessutom hämtade jag julklappen till föräldrarna igår, och till alla inblandade systrar så kan jag säga att den blev riktigt lyckad. Mer än det avslöjar jag inte. :D
Nu ska jag öppna Bamse-kalendern som vi snott från bibliotekets tidning och tejpat upp på vår kontorsdörr. Den som inte får öppna paketkalendern får öppna Bamse. Såna är reglerna.
Sen ska vi vara barnvakt till ursöta Albert. Idag kan bli en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Lillgrodan

Får jag vara med när du handlar julklappar åt mig?? Får jag?? :o)

2008-12-12 @ 09:57:09
Postat av: mia

Din julklapp är klar, älskling, men du ska ju nödvändigtvis fylla år också. Typiskt dig. puss

2008-12-12 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback