Äntligen

Tillbaka på jobbet idag. Härligt.
Jag njuter av varanda sekund som jag inte behöver sitta ensam hemma.
Har börjat kolla lite i bokrea-kataloger. Jag är pirrigt förväntansfull.
Ska ta mig till stan på tisdag morgon hade jag tänkt. V får se om schemat på jobbet går ihop.
Jag ska egentligen inte ha något speciellt. Men det skulle jag inte ha förra året heller, och då kom jag hem med två kassar, så vi får väl se...
Min granne ringde på igår och förvarnade om att han tänkte ha fest imorgon.
Ja, men wow, det var ju ovanligt.
Jaha, sa jag, är det er jag brukar höra? Jag tycker inte om er. Men då kan jag förbereda mig mentalt. Eller hålla mig borta.
De skrattade lite nervöst.

Nån som vill leka med mig?

Kommentarer
Postat av: sandra

jag vill alltid leka med dig.
det är tiden som inte finns :(

2008-02-22 @ 18:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback