Är hela världen sjuk?

Jag mår piss idag.
Huvudvärken har tagit över hela min natt, och jag äter värktabletter som aldrig förr.
Bara för att överhuvudtaget få sova lite.
Igår hade jag dessutom feber. Jag låg och skakade som en idiot under två täcken, för att i nästa sekund halvt dö av en svettattack. Det känns lite bättre nu iaf, men jag är hostig, huvudet väger typ 30 kilo och jag mår allmänt pissigt, så jag är hemma idag.
Sitter i fåtöljen nu och dricker saftsoppa och äter vindruvor.
Förbannad över att jag är sjuk när det är värsta solen ute. Dels för att jag vill gå ut, och dels för att jag kommer att behöva krångla med persiennerna för att kunna titta på alla dåliga tv-serier.
Förresten så vill jag bara skicka en tanke till alla andra sjuka människor idag.
Det känns som att alla jag pratar med mår dåligt med halsont, huvudvärk och feber.
Halsen har jag iaf inte ont i. Än.
Hurra!

Kommentarer
Postat av: A-K

Stackars dig... och mig.. är du sjuk måste jag tyvärr portförbjuda dig imorgon. Jag är som en svamp, orkar inte med fler sjukdomar innan utlandet. Ring om du behöver tips på serier under dagen : )

2008-02-15 @ 10:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback