Boktips...

Haha, jag måste bara skratta lite åt mitt fjortis-inlägg från igår.
Alltså, okej, killen är typ 18, men allvarligt! Han är skitsnygg. Jag önskar att jag var 18 igen.
Jaja, skit samma, idag är det en grå, tråkig och antagligen ca 23 timmar för lång tisdag.
Ingenting roligt händer idag. Inte som jag vet om nu iaf.
Igår kväll när jag kom hem så hängde ett paket från posten på min dörr.
Hur mycket gillar vi sånt? Okej att jag slipper hämta det på ica, men i min gangster-trapp så är det ju bara ett under att det ens hängde kvar när jag kom hem 19.30.
Iaf så innehöll paketet David Levithans nya braiga bok "Naomi and Ely's no kiss list".
Jag har väntat på den i typ en vecka nu, och så sträckläste jag ut den på två timmar.
Det var det roliga, det.
Men den var bra. Alltid något.
Vill ni veta vad den handlar om, så kan ni läsa om den
här strax.

Och hörrni, ska vi se Sweeney Todd i helgen eller? Men inte på lördag, då ska jag hacka mig in i melodifestivalens telefonröstningsledning och blocka alla röster på Carola.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Kom till sthlm så kan vi titta på den :)

2008-02-12 @ 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback