Familjen

Idag kommer min söta syster och hennes man och deras underbara anja och olle hem från Finland.
Hoppas att jag hinner träffa dem imorgon. Jag har saknat dem länge nog nu...
Ska bli roligt att höra om allt som de gjort och kramas med barnen lite. Eller mycket.
Mina systrar är verkligen underbara. Jag är så glad att jag har dem.
När jag var liten ville jag alltid ha en cool storebrorsa, men det ville väl alla tjejer?
Nu är jag nöjd ändå. Vi har roligt ihop.

Jag är så van vid att ha en stor högljudd familj att jag nästan tycker synd om de som inte har det.

Men de kanske är nöjda ändå och tycker att min familj är skitjobbig. Vad vet jag?

Jag älskar dem iaf.

Puss till er!


Kommentarer
Postat av: Syster Kristina

Du är ju så gullig älskade syster, vi älskar ju dig med! Vi ses imorgon, jag och tjoffas kommer...:-)
Puss, puss

2008-02-01 @ 13:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback