Halleluljah moment

Så, nu har jag varit hos sjukgymnasten igen, och Hallelulja, foten har tydligen blivit bättre!
Nu får jag cykla så mycket jag vill, och göra nästan alla maskiner på gymmet och så ska jag stå på en tröskel med hälarna utanför och gå upp på tårna. Han påstod att jag skulle få världens träningsvärk (vaddå, 30x2 såna 2 ggr om dagen är väl ingen match? *harkel*
Så sa han att: ja, vi börjar så här med bara kroppsvikten.
Jag: Bara?! Du tycker inte att det räcker?
Han(synar mig uppifrån och ner): Neeej, du ska få extra vikter nästa gång.
Jag: Allvarligt?
Han: jaaa

okej, tack då för att jag väger för lite. Hehe

Så, nu är det Hej gymmet och förhoppningsvis Hejdå rastlösheten.
Nice...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Grattis x 17 :)

2008-02-07 @ 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback