Hemgång

20 minuter till hemgång.
Känns som att den här dagen gått rätt fort ändå.
Tog mig i kragen och cyklade iväg till gymmet före lunch, och väl tillbaka på jobbet (trött som fan) så kom Sabina och Albert och hälsade på, så vi fikade i ungefär en evighet.
Jag längtar hem till soffan. Jag ska göra keso- och gurkmackor och kolla på hela första avsnittet på Skins. Det som jag redan sett, fast i fyra delar. Jag vet att ni börjar bli såå trötta på mitt Skins-tjat, men jag är helt såld.

Kolla den här killen. Kan man bli annat än kär? Dessutom är hans rollfigur Maxxie dansare och typ konstnär.
På riktigt heter han Mitch Hewer och är, tro det eller ej, född 1989! Rena lammköttet.

image137


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är han 12 år eller!?!?!?!?

2008-02-11 @ 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback