Inte fullt så fantastisk dag

Det här har inte varit nån vidare dag faktiskt.
Jag vaknade med ont i halsen och höll på att hosta lungorna ur mig.
På förmiddagen var det ändå helt okej. Anna-Karin kom förbi med paket innehållande vårt favvo-spel Maxi Yatzy och vi skrattade och pratade ett tag. Sen tog jag och Ann-Sofie en match på lunchen. Eller, ja, vi tog två matcher eftersom hon spöade skiten ur mig första omgången, och jag krävde revansch. Och vann.
Sen blev det sämre. Galen huvudvärk och mer hosta.
Kändes som att jag skulle somna stående typ.
Slocknade ett tag när jag kom hem, men nu är jag inlindad i en filt i soffan och dricker saftsoppa.
Jag vet inte om jag gillar Alla hjärtans dag.
Jag känner mig ensam.

Kommentarer
Postat av: sandra

men grattis till vinsten iaf, hoppas du mår bättre.
men jag mår som en ångvältsöverkörd råtta så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback