Knas i huvudet

I natt vaknade jag av att jag skrattade.
Jag har börjat drömma sjukt konstiga saker.
I natt drömde jag att jag, A-K och nån kille som jag inte minns gick in på sporthallen, och när vi kom in så var vi på en restaurang och skulle äta våfflor som visade sig vara helt sladdriga. Sen, lite otippat, så spillde A-K ut en yoghurt över sitt eget huvud, och vi asgarvade, och det vaknade jag av.
Bubbelskratt i magen och ännu lyckligare blev jag av att klockan bara var 4, så jag fick somna om.
Konstiga saker händer i mitt huvud.
Men jag var iaf inte ute och gick med min gamla trä-krokodil som vissa andra. hihi
Jag kommer på mig själv nu för tiden med att njuta av livet på riktigt.
Visst, jobbet tar all min tid, och visst är jag trött och less emellanåt, men jag mår bra!
Jag saknar mina vänner, men jag vet att de finns där.
Solen lyser, och det är vår i luften. Det är ljust när jag vaknar och jag kanske trots allt har ett roligt år framför mig.
Hoppas. Hoppas.

Och Jeanette, tack för Beautiful thing. Jag är redan beroende efter 2 lyssningar.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

visst är den helt underbar...=P

Postat av: hanna

grattis på namnsdagen :)

2008-02-28 @ 12:54:29
URL: http://hannet.blogg.se
Postat av: Magnus

Jag har beslutsångest, tänkte köpa nåt snyggt att ha på mig inför lördagen.. det slutade med att jag hittade en snygg pikétröja som jag köpte.. Sen gick jag in i en till butik, där hittade jag två tröjor och en skjorta.. och eftersom ingen ville följa med mig som smakråd blev jag rådvill.. Jag har nu med mig 3 tröjor och en skjorta hem.. Hmm.. Nåväl, det blir nog bra men...

och ja, jag vet att jag är underbar men att skriva det på en CV kanske inte är riktigt passande.. HJÄLP!!!

2008-02-28 @ 13:57:15
Postat av: sandra

jo. angående sms-et så har jag nu - vid efterforskning- skrattat gott.
det tar verkligen aldrig slut.

fö så behöver jag behöver dig snart. lite dejtande sådär ;)

2008-02-28 @ 15:17:20
URL: http://ettkilominus.blogg.se
Postat av: mia

Magnus- det blir nog bra.
Ta med alla så kan jag bestämma åt dig. :)
Det ska bli roligt!
puss

2008-02-28 @ 15:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback