Krafter åter

Den här helgen har gett mig krafterna åter.
I fredags var jag ledig, så jag åkte hem till jocke med film i bagaget.
Vi hämtade ett paket han hade beställt, sen strök vi gardiner och satte upp.
Beställde pizza och tittade på Sleepy hollow.
Sen låg jag i soffan och skulle försöka spöa honom i ett spel på hans mobil medan han diskade. Jag tyckte att jag hade varit duktig som fått ungefär 5000 poäng, och frågade vad hans rekord var. Ehh...57 180... Jag gav upp.
Småpratade tills vi somnade och jag vaknade av en katt som försökte puffa sig in vid min hals.
Mysigt.
Hämtad igår av syrran, och sen fick jag en ordentlig familje-dos, som övergick i taco- och melodifestivalkväll hos sabina.
Härlig helg. Den behövdes.
Idag ska jag inte göra ett förbannat dugg. Ligga på soffan och läsa böcker. Jag har saknat läsningen den här veckan. Har inte orkat koncentrera mig på att läsa, så det ska jag ta igen nu.

Grattis till Kornelia också förresten som fick en liten son för ett par dagar sen. Söt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback