sjuk, sjukare, sjukast

Okej, jag som aldrig har feber lyckades igår ta mig upp till 38,2! Vet faktiskt inte när det hände senast.
Konsekvenserna av denna skyhöga (ehh...) feber gjorde att jag i natt vaknade och var helt blöt av svett! Okej, det här är nog mer än vad ni önskar veta, men för mig var det rena chocken. Jag har totalt glömt hur det är att vara sjuk på riktigt.
Alltså, lakanen var helt blöta och jag var helt borta, så jag flyttade mig över till den torra sidan av sängen, vände kudden och täcket upp och ner och somnade om på momangen.
Fräscht, jag vet, men vad gör man? Nu har dessutom halsen börjat göra ont och snoret börjat rinna.
Det känns ju inte som att det går åt rätt håll direkt...
Näe, hörrni, det lutar åt att bli en seg dag. Jag vill ut i solen, men får nöja mig med att titta på den genom fönstret. Eller så släpper jag ner persiennerna så kanske det känns bättre. Ja, vi får se.
Nu ska jag gå och byta lakan i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback