En fantastisk föreställning...

image127



Kom just hem efter nästan 3 timmar Carl-Einar Häckner.
Jag har skrattat så jag har kramp i käkarna, och förundrats över hans skicklighet och galna uppenbarelse.
Det har pratats om saknade pusselbitar, och på vägen ut fick vi alla en varsin pusselbit i handen från honom personligen. Jag fick två. De kan behövas. Ibland känns det som det fattas ännu fler.
Han pratade om att vi vet var vi befinner oss just nu, men vi har ingen aning om huruvida vi befinner oss någon annanstans också i samma stund- i någons tankar...
En vacker tanke.

"Vad är en människas liv.
Vart ska man?
Familj, Jobb, Framtid, Barn.
Letande för att få ihop pusslet.
Fattas bitar. Förlorat dom. Hittar dom inte.
Kommer aldrig hitta dom.
Eller så är det fel bitar.
En bit är rätt allt annat är fel.
Det är olika sorters bitar, i trä.
Man måste försöka.
Livet är en väg."

Kommentarer
Postat av: sandra

åh. han som är så bra.

--------------------
svar från oktober;
okidok.
låter bra det.
jag måste ta tag i det här nu.
fick en jävla motivation när jag provade byxor på h&m i fredags :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback