Hektisk men härlig helg

Gårdagens inlägg var det tydligen många som kände igen sig i.
Ska vi följa sandras exempel och bli lite mer ärliga mot varandra i år?

Den här helgen har jag iaf inte varit ensam.
Igår hade vi mysigt kalas för Linda, och idag tog jag tåget till västerås i snöstormen.
Hoppade på bussen till Bäckby och letade mig fram till Jessica  Ja, jag är inget geografiskt geni, men nog tycker man väl att jag borde hitta? Min ursäkt är att det var 91:an och den stannade på ett helt annat ställe än 15 gör.
Gosade med pyttelilla Alva (som är 1,5 månad och fortf mindre än jag var när jag föddes) och busade med Axel. När kidsen hade slocknat (Alva i min famn och Axel sittandes på en stol vid bordet) så tog jag en promenad hem till Jocke och tittade på minivalpen Wilma som var så söt så jag ville kidnappa henne.
Hon är verkligen mini. Som en kanin ungefär.
Satt där och tjattrade ett tag och sen åkte jag hem. Kom hem 20.45.
Härlig helg.

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback