Ljusglimtar

Ok, i ett försök att inte bara dissa 2008, så kommer här några bra saker som hänt idag:
1. Solen på väg upp när jag var på väg till jobbet (sen såg jag inte solen nå mer på hela dagen, men ändå):


image129

2. Jag pallrade mig iväg till viktväktarna och hade, döm om min förvåning, gått ner 0,4 kg sen före jul.
-12 kg nu, och guldstjärna till mig.

3. Det snöar ute. Stora, luddiga flingor.

4. Det bästa av allt: Jag har underbara vänner och systrar och föräldrar! Tack för att ni är så snälla och söta.

ok, that's it.

Kommentarer
Postat av: sandra

puss.

Postat av: Magnus

Jag är imponerad till ditt försök att vara lite positiv.. ( Faan, säger man så? Det låter ju apkonstigt!?)
Jag har knäppt nytt kort till jobblegget idag, kl. 8.00... efter 11½ timme på jobbet.. Hon tyckte jag såg trött ut på kortet... Men va konstigt sa jag..

Nu sova...

2008-01-24 @ 08:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback