Nytt år- nya möjligheter

Jaha, då har man klivit över till 2008, och är tillbaka i kontorsstolen.
2007 var ett ganska bra år, men inga världsomvälvande saker har hänt i mitt liv. Det har varit lugnt.
Det här året har jag inga stora förväntningar på. Det räcker med att jag har fått 366 nya dagar att spendera.
Förhoppningsvis har jag mina vänner och min familj med mig på vägen, och då blir det alldeles säkert ett förträffligt år.
Nyårslöften behöver ni inte ens fråga om. Jag är trött på att lova saker som jag ändå bara kan hålla i ungefär fem dagar. Löften är klart överskattade. Jag lovar ingenting, det är det enda jag kan hålla.
Så, vill ni vara med mig det här året också?
Hoppas det, för annars lär det bli ett värdelöst 2008...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback