Ont...

Jaha, nu har jag varit hos sjukgymnasten med min fot.
Inga upplyftande nyheter direkt.
Den otroligt trevliga sjukgymnasten tittade på mina hälar ett tag under tystnad, sen sa han:
"Ehh, hur länge har du haft den här knölen?"
Tydligen har jag fortfarande en inflammation i hälsenan, men det är inte det största problemet. Det är att hälsenan ju sitter fast i benet där jag har knölen, och knölen beror troligtvis på att hälsenan delvis lossnat från fästet! Hurra!
Så, Sandra, jag är ledsen, men det blir nog ingen stavgång för mig på lääänge.

Jag måste vila och vila och göra mesiga små rörelser med foten.
Men simma, det kan jag! Följ med!

Ska tillbaka om tre veckor, och då får vi, enligt honom, "se om vi kan börja med lite gymnastik".

Otroligt goda nyheter...


Kommentarer
Postat av: sandra

men ajsomfan!
*tycker synd om min älskade mia*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback