Rockbjörnen

Efter mycket om och men, så fick jag till slut igång aftonbladets webb-tv.
Nej, jag är inget tekniskt geni, men det är märkligt hur mycket man hittar lösningar till när man verkligen vill se nåt speciellt. Ikväll var det alltså Rockbjörnen det handlade om, och eftersom de otroligt snåla jävlarna som sitter i tv-kanalernas ledning hade bestämt att vi inte skulle få se det, så fick jag ta saken i egna händer.
Alltså:

Årets svenska manliga artist: Lars Winnerbäck
Årets svenska låt: Om du lämnade mig nu med LW och Miss Li
Årets svenska liveakt: The Ark

Ja, jag kan tänka mig att vara nöjd med det faktiskt.
Kvällens överraskning dock: Kent vann INTE årets svenska grupp! Det gjorde Sahara Hotnights.
Men Kent gick inte lottlösa ändå. De fick sin 10:e Rockbjörn för årets svenska album.
Så, dags att sova. Lång och jobbig shoppingdag framför mig imorgon.
Ja, jag vet, det är inte lätt att vara jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback