Torsdagsbarn?

Jaha, sista dagen som 26-åring är snart över. Ska man tro 27-årsmaffian (anna-karin, sandra och jeanette) så är jag typ dödsdömd om sisådär 1,5 timme. Känns förvånansvärt bra ändå.
Egentligen är det 3 timmar och 39 minuter kvar. Jag är född exakt 02:14 om vi ska lita på människorna som jobbade på västerås bb för 27 år sedan. Men iofs har jag inte så stort förtroende för människor som skrattade åt mig och kallade mig för "stork".
Kan jag rå för att jag hade långa ben, eller? Hrmpf...

Jag är född på en torsdag.
Torsdagsbarn sägs vara kloka barn med extraordinära egenskaper.
De är aldrig till besvär, de får slita tungt och får se mycket.
De som är födda på en torsdag, är gärna energiska och snabba i vändningarna, men kan ofta förivra sig och handla oöverlagt.

Alltså, jag vet inte, stämmer det där? Klok och aldrig till besvär?
Jag tror att någon har lurat mig. Jag är nog inte född i januari överhuvudtaget. Att jag inte är stenbock har jag misstänkt länge. Det enda som någonsin stämt in där är min konstnärliga sida. Allt annat är bara känslokyla, diciplin, pengahunger och skit i dina vänner, se till att göra karriär istället.
Jag börjar starkt tro att det pågår någon slags hemlighetsmakeri.
Jag sa ju att de där barnmorskorna inte gick att lita på.

3 timmar och 16 minuter kvar nu. Kanske.


Kommentarer
Postat av: sandra

grattis sötnos :)

2008-01-15 @ 08:21:01
Postat av: kotten

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-15 @ 08:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback