Okej Dudes...

I'm back!
Ni kan jubla nu. Jag vet att ni är glada.
Jag har haft en fantastisk vecka med Anna(som kommer hem redan om tre veckor!). Vi har slappat, spelat alfapet över frukost på ett bokcafé, strosat runt i Belfast och Dublin, varit på zoo där jag sett giraffer för första gången i mitt liv, varit på bio och sett nya Angelina Jolie-filmen Wanted (som f.ö. var skitrolig och galet skjutglad) och Kung fu panda (ja, jag vet, men den VAR söt), ätit hysterisk irländsk frukost och firat 11-12 juli med fyrverkerier, brasor, en hysteriskt lång parad och fest på Orange Hall. Jag har helt enkelt haft roligt.
Bilder kommer sen, när jag orkar ta tag i att ladda ner korten till datorn. Kanske imorgon.
Har varit på resande fot alldeles ensam hela dagen, och väl hemma väntade inte så roliga nyheter.
Men men, nu ska jag sova en hel natt i min säng och imorgon ska jag träffa familjen och sen förhoppningsvis iväg till Jocke.
Hoppas att vi ses snart. Och brudar, jag behöver revansch i Quackle. Faktiskt.
Puss

Kommentarer
Postat av: A-K

Välkommen hem! Jag är absolut redo att ge dig en match i Quackle! Kram

2008-07-15 @ 09:47:26
Postat av: Magnus

Vad är Quackle? Det enda jag kan för tillfället är "riva tavla", funkar inte det?

2008-07-15 @ 10:04:01
Postat av: Jeanette

Jag är på...och VÄLKOMMEN hem!!!

Postat av: mia

Magnus- Quackle är ett spel där man ska låta som en massa jävla djur, typ orm, tupp, uggla och ko.

Och så går det snabbt, och man blir galet stressad samtidigt som man skrattar halvt ihjäl sig så att det till slut låter som en bondgård på speed. Räcker det som förklaring? Du kan säkert få vara med nån gång.

2008-07-15 @ 12:24:45
Postat av: Anna

du glomde saga vem som vann i alfapet :D

2008-07-15 @ 14:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback