Svårt uppdrag

Okej, en liten ändring sen igår: Jag gillar tanken på 5:ans pridevecka.
Var det nån som såg Rick and Steve? Jag visste typ inte om jag skulle skratta eller vad jag skulle göra. Helt sjukt. Typ som ett Queer as folk i legotappning. Helt skruvat...
Och sen såg jag halva första avsnittet av engelska qaf, och herregud, jag hade faktiskt förträngt hur extremt töntiga de är, och han som ska spela den snygga killen är bara äcklig. *ryser*
Men skit i det nu.
Andra dagen på jobbet idag, och nu börjar vädergudarna komma på att jag jobbar, så idag är det såklart sol.
Jag vill ha sol imorgon också, för då blir det badet när jag slutar kl 13. Ses där?

För övrigt är både jag och a-k hus-blom-post och katt (a-k, inte jag)vakt den här veckan. Våra föräldrar tror ärligt inte att vi ska klara detta enorma uppdrag. Vi är ju bara nästan 30 år (ellerhur, a-k?). De har påmint oss ca 100 ggr om att vattna, mata katter och ställa ut soptunnor åt rätt håll.
Precis som jag trodde så hade min söta mamma också skrivit en extra påminnelse på whiteboardtavlan i hallen.
Jag är bara förvånad att hon inte hade ritat soptunnorna också, bara för att jag inte skulle göra fel. Sötis.
Soptunnorna är iaf ute. (Check!)
Får väl se om jag klarar resten av veckan. Nu är det spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback