Mycket mat blir det...

Så, nu sitter jag här proppmätt redan kl 9.57 på morgonen.
Vi har en trevlig tradition på jobbet. Vi äter påskfrukost varje år. Ägg, sill (blä), gott bröd, påskmust, godis och självklart tårta, som jag i år fick äran och förtroendet att göra. Anna var ju på besök igår, så hon hjälpte mig, och sen åt vi pizza, godis och chips och tittade på söta Råttatouille och skrattade halvt ihjäl oss åt Listboken som jag fick av sandra i julklapp förrförra året. Tänkte bjuda på lite godbitar ut boken, men eftersom jag glömde den hemma så får vi ta det ikväll eller imorgon. Tro mig, ni vill verkligen läsa det.
Istället tänkte jag bara önska alla en fantastiskt Glad Påsk och hoppas att vi ses för spelturnering och fika på fredag. Ska vi säga kl 16.00? Ni är iaf välkomna om ni vill.

image148




Kommentarer
Postat av: sandra

vilken fin tårta! *mums*
jag kommer förresten.
behöver få ses och bara "vara".
ska komma ihåg ditt tp också :)

2008-03-19 @ 10:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback