Påskhelg

Vad har hänt? Jag är morgonpigg när jag är ledig!
Igår vaknade jag halv åtta och ute sken solen. Jag bestämde mig för att gå ut, så jag slängde på mig kläder, grabbade stavarna och skuttade ner för trappan, bara för att mötas av världens jävla iskyla! Jaja, jag får väl gå mig varm då, tänkte jag och stavade iväg mot spånbanan.
Det var någonstans på vägen dit som jag upptäckte att det var länge sen jag och stavarna umgicks. Shit, vad jobbigt det var, och shit vad jag har dålig kondition. Tvingade mig iaf runt korta rundan och sen hem igen. Det var ganska skönt egentligen, när jag kom igång ordentligt, men idag har jag träningsvärk i benen.
Så, sandra, när du blir frisk så kör vi igång igen va? Jag behöver det iaf, och det var dödligt tråkigt utan dig.

Sen var jag ju tvungen att väga upp den lilla kaloriförlusten med att äta helvetiskt mycket mat hos mamma och pappa.
Att ligga på minus kan aldrig vara nyttigt, tänkte jag, och slängde i mig prinskorvar och köttbullar och hemmagjord glasstårta och citron- och limepaj så det stod ut genom öronen. Gott var det iaf.
Sen fick jag spö av Anja i Memory. Små barn har galet bra närminne. Plus att hon fuskade.

Imorgon är det spel som gäller, brudar! Jag är laddad. Har ni roliga spel så får ni gärna ta med er dem.
I fredags hade jag och a-k en egen liten spelturnering med sverige-memory, kina-schack, maxi-yatzy och min nya favorit Vem vet vad?
Så, bring it on. Jag har redan värmt upp...


Kommentarer
Postat av: sandra

men!
jag vill också vara morgonpigg och frisk.
fatta att jag är dödssjuk fortfarande.
jag är verkligen inte van med det här.

2008-03-23 @ 11:34:23
Postat av: Jeanette

jag tyckte att det var kul att vinna iaf..=P tack för en trevlig spelkväll/eftermiddag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback