Städmani

Alltså, jag vill först bara klargöra en sak om föregående inlägg.
Ni som kommenterade behöver inte oroa er eller ha dåligt samvete. Jag har känt er hela livet och vet att ni finns där även om vi inte pratar 20 ggr/vecka. Ok? De flesta andra kan också slappna av.

Så, idag har jag haft yatzy-lunch med sandra och ann-sofie. Riktigt trevligt. Jag förlorade såklart.
Sen på efm fick jag världens vårstädnings-ryck och svepte runt i lägenheten som en tornado på speed.
Jag har skurat hela badrummet och köket, dammsugit, diskat, släpat kartong- och papperssamlingarna till återvinningsstationen, burit upp saker på vinden och dammtorkat alla ytor. Jag är helt jävla slut för att uttrycka mig milt.
Men det är fint hemma.
Imorgon ska jag till stan och köpa lite prylar till lägenheten och lite påskägg och en present till brallis.
Och kanske lite kläder till mig själv om jag hittar nåt snyggt.
Ska försöka hinna med en promenad med sandra i helgen också. Håll tummarna för vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback