Underbara lördag!

Vaknade tidigt idag också trots bowling och pizza igårkväll. Var vid affären sjukt tidigt (8.30) och köpte god frukost.
Sen har jag spenderat dagen med att gråta mig igenom Johanna Nilssons nya bok SOS från mänskligheten.
Jag har verkligen gråtit. Det händer inte ofta att jag gör det till böcker, men jag har levt hela dagen med Benjamin, Mikael, Erika, Josefin och de andra kämpande, oerhört verkliga karaktärerna i boken.
De stunder som jag varit tvungen att gå till tvättstugan eller på toa så har boken liksom legat och ropat på mig i fåtöljen. Det är en sån bok.
Imorgon ska jag ta mig an Nick Hornby's SLAM.
Förhoppningsvis är den också en succé. I så fall älskar jag nog den här helgen.

Snart dags att dra ner till tvättstugan igen och hämta tröjan jag ska ha ikväll. Sen slänga i mig fiskbullar och gå till tåget. Ska möta upp a-s och tillsammans ska vi till jocke och festa.
Det ska bli riktigt riktigt roligt. Jag är taggad, sminket blev lyckat på första försöket och favorittröjan är alltså snart redo att ta på sig.
Puss på er, snyggon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback