Viva la Diva?

Söndag idag alltså. Jag har varit iaf lite produktiv idag också. Gjort rent hos odjuren och diskat.
Kvällens höjdpunkt håller mig fortfarande på gott humör.
Carolas ansiktsuttryck när de sa att Nordman gått vidare kan jag leva på hela året
Läste förresten någonstans nåt kul om Irlands bidrag. Killen som hört den skrev att den lät ungefär som att vi skulle skicka Grodan Kermit. Jag är spänd av förväntan.
Men på tal om Carola. Hon är chockad, och i tårar och säger dramatiskt att "nu är det över!".
På Aftonbladet skriver man
så här idag.
"Det känns som att jag bränts på bål".
Jag blir så trött på de där diva-fasonerna. Hon sveper liksom in och tror att hon har segern avklarad redan.
Visst, jag kanske skulle tycka att hon var duktig om jag inte var så förbannat rädd för henne, men lite ödmjukhet skulle kanske inte skada emellanåt.



Kommentarer
Postat av: sandra

carola - ödmjuk? nä. det GÅR inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback