Balkongjobb

Funderar på att ta ett ordentligt tag med min balkong idag.
Just nu ligger 150 liter jord och väntar på min uppmärksamhet.
Det ska planteras 3-4 dahlior, en klematis, solrosor, morötter, malva, smultron och två blomlådor med nåt passande i.
Funderar även på att köpa en uppstammad röda vinbärsbuske. Det vore lite coolt.
Årets färgkod är rosa/cerise/lila och allt passar in utom solrosorna. Och morötterna, men de är under jorden så det räknas inte.
Dessutom ska möblerna tvättas av och golvet sopas och kanske skuras.
Jag behöver nog inte nån trädgård. Det här är minst lika jobbigt.
Men underbart.

Kommentarer
Postat av: syster Kristina

Usch, nu får jag prestationsångest för min balkong. Ska ta och fixa plantor till min också...Kram

2008-05-15 @ 11:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback