Blommor, blommor...

Idag ska jag till Plantagen och köpa blommor till mina balkonglådor. Hurra.
Jag har längtat efter lön, och längtat efter att få fint på balkongen. Jag ska köpa smultronplantor också. Det måste man nästan ha på balkongen.
Sen ska jag verkligen försöka hinna stava lite med sandra. Foten känns bra fast vi var ute och gick runt sjön igårkväll.
Tack för det förresten.
Idag har jag min skitsnygga men också gräsliga bruna tunika med orange och gröna blommor på. I love it. Men ändå, den ser fördjävlig ut.
I lurarna har jag Pontus och Amerikanernas Simma till dig och ute gassar solen. Kan det bli mer sommar?
För övrigt har jag 3 böcker att läsa till ett bokprat för högstadiet på torsdag, och lika många att läsa till Läseklubben imorgon. Men men, ingen panik.
Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback