Blondiner har roligare?

Har just avslutat en ofantligt bra första halva av helgen.
Jocke och jag hade picknick på gräset igår, sen satt vi på balkongen och pratade odlingsplaner, och hur vi ska göra av med våra 170 miljoner när vi vinner dem. Det är ett ständigt återkommande orosmoment. Hur gör man? Hur stort hus ska man köpa? Hur många olika orientaliska växter kan Jocke klämma in i vår hysteriskt stora trädgård, hur många flamingos ska jag ha, och framförallt, hur ser man till att man inte behöver ge bort mer än absolut nödvändigt? Problemen är många.

Sen var vi ute och promenerade på förmiddagen idag och kastade bollar till Wilma i solgasset.
Sen åkte jag hem till föräldrarna och spelade krocket med Anja och Olle och grillade med hela familjen Taikon.
Imorgon vankas kalas för Sabina och kanske en promenad med Sandra, även om foten känns som skit just nu.
För övrigt så tänkte jag sadla om till blondin à la polsk eskortflicka. Några synpunkter på det?


Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha :)

2008-05-11 @ 06:51:33
Postat av: jeanette

hett.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback