En vecka kvar...

Hela helgen har varit helt underbart solig. Ingen har väl missat det, antar jag?
Min hud har lyckats få en väldigt snygg rosa färg, men fräknarna lyser ännu med sin frånvaro.
Jag trodde nog att jag skulle ligga hela natten och förbanna mig själv för att jag varit för mycket i solen, men sanningen är att jag sovit som en död (om de nu sover?).
Detta borde vara sista veckan hos mina föräldrar (om allt går enligt planerna). Det har gått förvånansvärt snabbt och smärtfritt, men nu är det nog dags att flytta hem igen. Helgen ska förhoppningsvis spenderas med att städa lägenheten och fixa balkongen.
Jag behöver nog en lugn helg för mig själv. Eller lugn är nog inte rätt ord. Jag har en känsla av att jag kommer att fara fram i lägenheten som en tornado på speed tills allt är där det ska. Sen ska jag ta det lugnt om det finns någon tid kvar.
Yeah right, det trodde jag inte egentligen, men man kan ju hoppas...


Kommentarer
Postat av: sandra

det låter som en bra idé...

2008-05-12 @ 16:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback