Honeys, I'm home!

Hurra! Jag är hemma. Utan badkar dock. Verkar ha blivit någon felleverans. Står iaf att det ska levereras, och att de inte glömt bort mig. Tur det.
Så, redo för före- och efterbilderna? Tänk er att jag ska ha badkar också. Om det får plats. Och ett nytt duschdraperi med gröna blad som jag köpte idag.
(några minuters febrilt letande efter bilderna)
Okej, det här var ju lite av ett antiklimax, så att säga. Jag har för fan raderat före-bilderna! Åhhh, jag blir så trött.
Jaja, så här ser det ut nu iaf.





Fint, va?
Nu ska jag njuta av tystnaden och ensamheten i min fåtölj, och sen ska jag sova i min säng, och...
Ja, ni fattar. Jag är rätt nöjd just nu.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Åhhh, så fiiiint!

2008-05-17 @ 00:07:49
Postat av: A-K

Vad härligt med nytt badrum, ser jättefint ut. Hoppas du får ditt badkar snart! Kram

2008-05-17 @ 11:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback